Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Als het product op voorraad is en niet bedrukt hoeft te worden verzenden wij je bestelling indien voor 12.00 uur besteld dezelfde dag nog naar je op. In de meeste gevallen is de levertijd 1 tot 2 werkdagen. Bestellingen die op zondag geplaatst worden, zullen op maandag in behandeling worden genomen. Als de levertijd langer duurt omdat het besteld moet worden wordt dit aangegeven bij het product.
Welke bezorgmethodes zijn er?
PostNL zal namens ons zorg dragen voor de verzending. Wanneer er niemand thuis is op het moment dat de postbode het pakket bij je aanbiedt, zal PostNL proberen het pakket bij de buren te bezorgen of bij een afhaalpunt in de buurt afleveren.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, in het bestelproces kun je kiezen voor de optie ‘Ander afleveradres’. Is dit het adres van een bedrijf of organisatie? Geef dan, naast je eigen naam, duidelijk de naam van het bedrijf aan. Zo weten we zeker dat het pakket goed aankomt.
Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?
Geen zorgen! Als jouw bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij dit voor je wijzigen. Neem telefonisch contact op met ons en wij helpen je graag verder. Wanneer er gekozen is voor Afterpay is het niet mogelijk.
Is de omgeving op Davelaarsport.nl goed beveiligd?
Wij maken gebruik van een beveiligde verbinding op het moment dat je naar de checkout gaat. Aan het slotje in het scherm van de browser kun je zien dat alle gegevens gecodeerd verstuurd worden via een secure connection. Jouw gegevens blijven dus beschermd.
Is de collectie online hetzelfde als in de winkel?
Alle artikelen die je in onze webshop ziet, vind je ook bij ons in de winkel!
Is de online voorraad altijd juist?
Wij monitoren voortdurend onze voorraad. Helaas kan het voorkomen dat een artikel in de webshop nog op voorraad staat, terwijl deze niet meer beschikbaar is. Daarnaast kan het voorkomen dat een product niet aan onze kwaliteitseisen voldoet. Uiteraard doen wij er alles aan om dit te voorkomen.
Zijn de prijzen en aanbiedingen online hetzelfde als in de winkels?
Zowel online als in onze winkel hanteren wij dezelfde prijzen en aanbiedingen. In sommige gevallen kan het voorkomen dat er speciale aanbiedingen zijn die alleen geldig zijn in de winkel.
Hoe plaats ik een bestelling?
Het plaatsen van een bestelling kan snel en eenvoudig!
Stap 1: Plaats de items in je winkelmandje door, indien van toepassing, de juiste maat te selecteren. Klik vervolgens op ‘In winkelwagen’.
Stap 2: Vul je persoonlijke gegevens in of log in.
Stap 3: Controleer alle gegevens en kies de gewenste betaalmethode. In deze stap kun je ook een eventuele kortingscode verzilveren.
Stap 4: Je wordt automatisch doorgeleid naar de betaalpagina van jouw keuze.
Stap 5: Betaling succesvol afgerond? Je ontvangt van ons een bevestigingsmail.
Moet ik verzendkosten betalen?
Nederland: Bij een bestelling van minimaal €50 zijn de verzendkosten gratis. Bij een bestelling met een bedrag lager dan €50 rekenen wij €6,95 verzendkosten.
België & Duitsland: Bij een bestelling van minimaal €50 zijn de verzendkosten gratis. Bij een bestelling met een bedrag lager dan €50 rekenen wij €6,95 verzendkosten.